melodic Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Minnenes ekko stiller timen Kneblet i tungsinnets lenker faller jeg ifra Ikke lenger vil jeg være boltet fast i vemodighetens anker Men endelig få lengselen slukket - Etter å dra Drakk jeg for meget av livhåpets krus Tok jeg gledens forfengelighet for gitt For min strid mot tomhetens smerte - Denne dødsangstens rus Er det eneste ene igjen - Som er mitt I min ensomhet vet jeg likevel At jeg ikke har noen andre å takke enn meg selv Derfor er jeg rolig når Repet strammes rundt min nakke Stumme vitner kan ei gi trøst Menigmann i gravkorets forsamling vil aldri fatte Det landet av fortapelse Jeg egenhendig skapte Denne intense dragning mot dødens portaler (Har jeg som) En vandrende studie i gråtkvalt messe-noir Behersket siden tidenes morgen Men noe jeg aldri lot slippe taket - Var sorgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sentinel Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Uhhh yeah... I like to make up words too. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cooper Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Dimmu Borgir - Sorgens Kammerdell II And Dimmu Borgir rules, so I can only wholeheartedly agree, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W4RP3D Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 yesssss :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melodic Posted April 1, 2006 Author Share Posted April 1, 2006 Dimmu Borgir - Sorgens Kammerdell IIAnd Dimmu Borgir rules, so I can only wholeheartedly agree, OMFG!!! SOME ONE KNOWS IT!!!!! I min ensomhet vet jeg likevel me love them Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cooper Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Dude, it's Dimmu Borgir. I've got pretty much *EVERYTHING* of them. Even managed to see them live once. Two years ago at Graspop in Belgium. They were the headliner in the big tent, and they tore the place apart. *DAMN* that was a good show. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts