Jump to content

Mark V ? Blauwe led blijft knipperen niks lukt me help !?


Bouvier

Recommended Posts

Hoi ja oke ,wat je me geschreven heb  ,is nu werkend , ik heb dital eens eerder gehad ,toen stonden er alle maal mobile aparaten bij gekopelde cliënten !?

 

maar heb een vraag je bij urlsnarf 

controls sta een groen vinkje, start -stop   Dan kan ik kiezen uit veschillenden wlan0 wlan1 lo br-lan  etho     

 

Hij staat op br-lan   Welke moet hij staan ?

 

ook zie ik nu niet meer in dat 4 kant scherm bij network , mijn USB wiffie niet meer staan , eerst ging dat van zelf , ik heb alles ge reset gister ook micro smd kaart formatteert ,  

heb een van 16 g clase 10 .   

Edited by Bouvier
Dat rode led je op de mark 5 brand ook bij mijn continu ? Moet dat wel ? Oranje knippert blauw en groen branden ook
Link to comment
Share on other sites

wat ik ondekt is dat het niet doet wat het moet doen ?  Alleen als ik met me telefoon naar pineapple wiffie gaat en me wacht woord in vul en in log  krijg ik dat  te zien ?

 

en als ik die verbinding weer vergeet en op mijn open verbinding gaat , gebeurt er niks ,die WiFi modem staat ander kant van het huis en pineapple staat naast me., 

zou toch zo moeten zijn dat hij automatich via oine appel gaat?

Link to comment
Share on other sites

Hoe kan ik een open wiffie ,maken ?

ik heb nu in mijn modem een exstra router geplugt met open wiffie . 

Kan ik het op die manier testen?

 

want dan werkt het niet zo als het hoort . ? Zie niks in me scherm .

 

nu alles uit zetten weer want ga veel uren in verloren . Haha maar bedankt voor hulp.  Hoop antwoorden ge krijgen op me vragen vanavond foto's plaatsen 

Link to comment
Share on other sites

On 20/05/2016 at 11:58 AM, TheYield said:

Goedendag Bouvier,

ik kan je helaas niet helpen met het probleem. Maar omdat je Nederlands spreekt zou ik graag willen weten of je de Pineapple in de VS of de EU gekocht hebt?  Stel in de VS p hoeveel shipping e.a. extra kosten moet ik dan rekenen?

Groet theyield

Hi TheYield,

When ordering at the hakshop, expect an additional $45,--...$50,-- for shipping with DHL Express. If the total value of the goods is less than €45,-- you don't need to pay VAT. Above the  €45,-- you are required to pay the 21% VAT. In case the total value of the goods is above €150,-- you will have to pay an import fee as well (estimate an additional €15,-- for that). Be aware that against all good habits DHL will invite you to pay the additional VAT and import costs with a link to "https://dhl-ar.accountis.net/gpp".

Hope this helps. Cheers!

 

Hoi TheYield,

Bij bestelling via hakshop dien je rekening te houden met $45,--...$50,-- verzendkosten via DHL Express. Bij een totale waarde van goederen minder dan €45,-- ben je geen BTW verschuldigd. Boven €45,-- wordt 21% BTW gerekend. Bij een totale waarde boven €150,-- betaal je ook rond de  €15,-- invoerrechten. Tegen goede gewoonten in zal DHL je vragen de BTW en invoerrechten te voldoen via de link "https://dhl-ar.accountis.net/gpp".

Groetjes!

Link to comment
Share on other sites

Op welke interface URLSnarf z'n data moet pakken hangt af van je configuratie en hoe je het verkeer naar buiten stuurt. Wanneer je je pineapple via Ethernet op een route hebt aangesloten is br-lan prima. 

Link to comment
Share on other sites

No my pineapple is gekopelt via Ethernet cable to the laptop!? And how can I simulate an open connection? Wiffie by a router to set exstra behind modem?

 

And in the beginning that I went out with testing, I saw different ones are clients of mobile phone environment is that it does not work that it demonstrated? In order to allow their leader in that list client? 've Discovered that my wiffie list mega growing more names spell connection with names and places of vacation destinations, etc. That is what I had read that pineapple would do, so that's a sign that sometimes goes well. But do not really keep another try tonight.

-----

 

 

 

Nee mijn pineapple is via ethernet kabel aan laptop gekopelt !?  En hoe kan ik open verbinding na bootsen ? Door een wiffie router exstra achter modem te zetten ?

 

En in het begin dat ik er mee ging uit testen zag ik verschillenden cliënten staan van mobile telefoon uit omgeving ,  is dat het geen dat het blijk te werken ? Om dat hun in die lijstaanvoerder cliënte staan ? Heb wel ondekt dat mijn wiffie lijst mega groeit steeds meer namen ban verbinding met namen en plaatsen van vacantie bestemmingen enz.  Dat is wat ik ook gelezen had dat pineapple zou doen , dus dat is wel teken dat soms goed gaat . Maar kom niet echt verder vanavond nog eens proberen . 

Edited by Bouvier
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Smarty said:

Op welke interface URLSnarf z'n data moet pakken hangt af van je configuratie en hoe je het verkeer naar buiten stuurt. Wanneer je je pineapple via Ethernet op een route hebt aangesloten is br-lan prima. 

Ik heb het gedaan zo als jij eerder had getypt .

 

nu alles weer op gebouwd en draaid ,

heb open wiffie en een telefoon verbonden met iopen wiffie maar niks ! Gebeurd niks behalve dat hij de pc in client gevonden heeft staan ?

help !!aub 

 

o ik vindt net uit dat interface die gebruikt word voor dogma ! Wlan1 is!

moet dus bij  urlsnarf  wlan1 in vullen om scannen?

 

maar ook dan krijg ik mijn test pc niet inbeeld !

 

na een paar uur lezen en YouTube, 

benik er achter dat als alles werk voor MITM je op een aparaat alle maal open netwerken namen zou moeten zien ! Die niet eens  in buurt zijn, maar dat doet de pineapple ?! Die leest eerst aparaten uit ! En die namen stuurt hij weer uit!? 

 Tja en dan moet oine appel , nog een interface hebben om alles door te sturen naar internet ( laptop met eigen internet )  als dat via wiffie is moet je zorgen dat hij die negeert ? 

Edited by Bouvier
Link to comment
Share on other sites

hi sometimes seems to work but yet again no! Who can lay out my now step by step how to MITM CAN START WITH KALI BV, mark 5 .Without the I follow the get on I see on all beats it! Just like in the beginning when you first start everything pictured !! I have now that do ?? or should I just make a connection with eg home wifi ?? work out, I read that one third wiffie interface should have sex to perform MITM, luckily I got that but help. For all heel 5 films are old!.-----

 

hoi soms lijkt het te werken maar toch  weer niet !Wie kan mijn nu stap voor stap uit leggen hoe je MITM KAN OPSTARTEN MET BV KALI , mark 5  .Want als ik de stapen volg die ik over al zie klopt het niet! Net als in het begin als je voor het eerst alles op start zie foto !! moet ik nu dat wel doen ?? of moet ik juist een verbinding maken met bv huis wifi??  het werk niet, ook las ik dat men 3 wiffie interface moet hebben om MITM te kunne uit voeren , gelukkig heb ik dat maar help . want alle hak 5  films zijn oud!

 

 

image.jpeg

Link to comment
Share on other sites

De wifi pineapple is een op zichzelf staand aparaat, met een linux OS, je hebt dus geen Kali of iets anders nodig om er handelingen mee uit te voeren. Het is me dan ook niet duidelijk wat je daarmee probeert te bereiken.

Voor het overige:

Je hebt geen 3e wifi apparaat / interface nodig voor jouw opstelling.

via network: hang je wlan1 via tab "client mode" aan een wifi punt.

Via de hoofdpagina zet je PineApp aan. Alle vinkjes.

Klaar. Je bent MITM zodra er clients connecten.

Wel is het helaas zo, dat het gebruik van dit soort apparatuur, en het uitvoeren van zogeheten pentesten toch voorbehouden is aan mensen met een gedegen netwerk en ict kennis, en ben ik bang dat verder dan de boel opstarten je niet zult komen. Daadwerkelijk  gebruiken wordt lastig zonder het juiste inzicht. Ik kan je dan ook voorlopig niet verder helpen.

 

PS. Gebruik die Pineapple alleen in gecontroleerde opstelling. Zodra je derden zonder toestemming laat verbinden ben je niet alleen vervelend voor je  medemens maar mogelijk ook strafbaar bezig.

Edited by Smarty
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Smarty said:

De wifi pineapple is een op zichzelf staand aparaat, met een linux OS, je hebt dus geen Kali of iets anders nodig om er handelingen mee uit te voeren. Het is me dan ook niet duidelijk wat je daarmee probeert te bereiken.

Voor het overige:

Je hebt geen 3e wifi apparaat / interface nodig voor jouw opstelling.

via network: hang je wlan1 via tab "client mode" aan een wifi punt.

Via de hoofdpagina zet je PineApp aan. Alle vinkjes.

Klaar. Je bent MITM zodra er clients connecten.

Wel is het helaas zo, dat het gebruik van dit soort apparatuur, en het uitvoeren van zogeheten pentesten toch voorbehouden is aan mensen met een gedegen netwerk en ict kennis, en ben ik bang dat verder dan de boel opstarten je niet zult komen. Daadwerkelijk  gebruiken wordt lastig zonder het juiste inzicht. Ik kan je dan ook voorlopig niet verder helpen.

 

PS. Gebruik die Pineapple alleen in gecontroleerde opstelling. Zodra je derden zonder toestemming laat verbinden ben je niet alleen vervelend voor je  medemens maar mogelijk ook strafbaar bezig.

 

oke thx voor je uit leg. 

maar ik kom er wel, met juiste hulp,

met kali heb ik ook wifi wacht woorden kunen achter hallen. en dedect telefoon gespreken af tappen enz.

Link to comment
Share on other sites

I like the pineapple on new start, password, enter a name to fill plus password. I get a screen that says !!! make sure you later verbijt the pineapple with the wiffie network name so you just have made it! mountain goat is? I understood that you have to connect properly with a network where you have access to the Internet?--MITM

 

als ik de pineapple op nieuw op start , wachtwoord in vul , een naam in vul plus wacht woord . Dan e krijg ik een scherm waar op staat !!!  zorg dat je straks de pineapple verbindt met het wiffie netwerk ,naam die je zo juist heb aan gemaakt! Klopt dit  wel ? ik had begrepen dat je juist moet verbinden met een netwerk waar van je toegang tot internet heb?MITM

Link to comment
Share on other sites

On 28 mei 2016 at 8:18 AM, Bouvier said:

Hoe krijg ik mijn USB wiffi interface werkend eerst ging dat van zelf nu zie ik hem nergens meet staan pffff  HELP VOLENS MIJN IS ER NIEMAND DIE ER EEN WERKEND HEB ??  niemand want anders zou men dit echt wel kunnen uit leggen !! 

Krijg het gevoel dat het gewoon niet meer doet wat men zeg , ik kan niet eens met test op steling verbonden worden, die open wiffie heeft conect niet eens via pineapple !!

Quote

oke thx voor je uit leg. 

maar ik kom er wel, met juiste hulp,

met kali heb ik ook wifi wacht woorden kunen achter hallen. en dedect telefoon gespreken af tappen enz.

 

38 minutes ago, Bouvier said:

I like the pineapple on new start, password, enter a name to fill plus password. I get a screen that says !!! make sure you later verbijt the pineapple with the wiffie network name so you just have made it! mountain goat is? I understood that you have to connect properly with a network where you have access to the Internet?--MITM

 

als ik de pineapple op nieuw op start , wachtwoord in vul , een naam in vul plus wacht woord . Dan e krijg ik een scherm waar op staat !!!  zorg dat je straks de pineapple verbindt met het wiffie netwerk ,naam die je zo juist heb aan gemaakt! Klopt dit  wel ? ik had begrepen dat je juist moet verbinden met een netwerk waar van je toegang tot internet heb?MITM

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...